Juliiaa♥

Direktlänk till inlägg 29 juni 2011

En bild på stallet.

Av Sötnowzz ♥ - 29 juni 2011 07:26

Hej, idag ska jag bada Trasten, jag tror han kommer tycka om det eftersom det är så varmt ute.

Aja, jag ska till Falsterbo Horse Show på lördag och på Onsdag.

Då ska jag köpa lite saker till Trasten   


En bild från stallet.


Har ingen bild på stallet   

Nu ska jag fixa mig inför att bada Trasten ;D


Kram  




 
 
Princess

Princess

1 juli 2011 10:35

så söt blogg! :)

http://princessie.se

Sötnowzz ♥

1 juli 2011 10:37

tack så mycket :)
Din blogg är också fin :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sötnowzz ♥ - 1 juli 2011 10:38


Hejsan, förlåt att jag inte har bloggat så mycket... Jag har varit lite upptagen :) Idag kommer några av pappas kompisar, så jag ska umgås med Jonna istället för att va med hans kompisar ;) Om ni förstår varför :) Jag ska länka lite bloggar s...

Av Sötnowzz ♥ - 28 juni 2011 07:33


Hejsan, igår red jag, Clara och Felicia ut ju. Det gick väl sådär, Trasten och Smulan knuffade varanndra lite men aja    Det var jätte roligt !      Idag ska Clara och hennes mamma hämta mig kvar i nio. Då ska jag och Clara rida klockan tio...

Av Sötnowzz ♥ - 27 juni 2011 07:29

   Hejjsan hoppsan, idag ska Clara och hennes mamma komma och hämta mig så åker vi till stallet, sen så möter vi Felicia N så fixar vi våra hästar, så rider vi ut i en och en halv timme    Så ska vi ha med oss massa fika så ska vi ha en liten pic...

Av Sötnowzz ♥ - 26 juni 2011 12:06


Hej, jag ska nu blogga lite om mitt liv och mycket om min häst :)Jag älskar alla mina kompisar, och hoppas att ni tycker om min blogg :)Jag ska ha ett schema som jag ska följa tänkte jag... Och just det, jag heter Julia, men kallas för Julii, aja.....

Presentation


Häst e bäst :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du jag ska ha en bild blogg (med text ofc)
 Ja
 Nja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards